Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
06.01.2011 22:20 - Бойко Борисов: Искам министрите да се мразят
Автор: sladyr4eto87 Категория: Новини   
Прочетен: 1063 Коментари: 2 Гласове:
8


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
image

"Всеки министър, зам.-министър, началник на агенция, всеки от висшите ешелони на властта периодично ще се
 подслушва и се подслушва. Това е работа на службите за борба с контрабандата, борба с корупцията,
 борба със злоупотребата с власт. Тя се прави срещу действащите, а не срещу бившите или по-бившите.
 Така че никой да не се учудва, че това ще бъде слушано и ще бъдат назначени прокурорски проверки."

"Какво е лошото, какво лошо има службите да подслушват вицепремиери, министри, заместник-министри,
 шефове на агенции?... Аз съм мнителен човек и искам да имам контрол върху техните действия.
Който премиер е имал доверие на всичките си министри, рано или късно е бил подвеждан.
 Така че не виждам лошо. Те трябва не само да знаят, те трябва да работят  така,
че все едно са слушани и гледани... Ами, това ми е работата - да контролирам."

"А по кой според вас? Ако някой ми даде по-добър начин..." (На въпрос подслушването ли е
 начинът за контрол на хората във властта)

"Не, няма лични права за министри и заместник-министри, и шефове на агенции или премиер."
"Винаги с прокурорска проверка и разрешение от съдия, така както е по закон."

"А как идват съмненията, как идват съмнения? Съмненията как идват според вас?"
(На въпрос имало ли е достатъчно съмнения, които да налагат прилагането на СРС)

"Това вече не е ваша работа. Колкото трябва - толкова. Корупцията е по висшите етажи на властта."
(На въпрос колко министри са следени в момента)

"Нека да ви питам, Ваньо Танов шеф ли е на митницата, махнат ли е? Някой пречил ли му е да работи по тези фирми?
 Аз съм го викал няколко пъти и съм го питал - имаш ли и дай ми, ако някой, дали е олигарх, дали е фирма,
 или някой ти пречи. Аз ще я ударя лично. Той не ми е потвърдил досега нито едно такова нещо."

"Няма такива фирми. Коя фирма... Кои са? Да ги каже Танов. Никога не ми е казвал.
Никога не ми е казвал и няма такива фирми. И вие виждате разликата и в алкохола, и в цигарите, и в горивата,
 и това, че сега им слагаме фискални апарати от понеделник на всички, няма как да измърдат повече.
 Няма как да има покровителствана фирма... Сега, понеже за първи път го чувам това като коментар,
 ще го питам Танов и защо не са наложили акт."

"От цялото съдържание на всичко това, което зачетохте, ме притесняват тези две изречения. И върху тях ще поработя
 много. Че МВР покровителства... Сега, докато не им изчопкам... докато не им изчопкам всичко, което имат,
 и да видя кой е работил или не е работил и покровителствал ли е, не е ли, или си е говорил така празни приказки,
 и който е виновен, ще си понесе отговорност. Това мога да му го обещая."

"Ваньо Танов да не е някое момиче, което да си споделя с мен? Той е бивш шеф на БОП-а, генерал, шеф на митниците."

"Между двамата вицепремиери имаше и има тежки противоречия относно колко трябва да се съкрати съставът на МВР,
колко трябва да се дадат допълнително пари на МВР или да се вземат... Аз не искам от тях да се обичат,
 искам да са скарани, искам да се мразят, за да е сигурно, че никой никъде от тях не може да покровителства нищо.
 Защото така ще се издадат, най-елементарно погледнато."

"Аз не искам моите министри да правят завери помежду си, да са приятели.
Аз искам те да са в напрегнати отношения. Тогава няма как да стане нито контрабанда, нито далавера.
 Просто те ще се издадат."

Из изявленията на премиера Бойко Борисов пред Би Ти Ви и "Нова телевизия"




Гласувай:
8


Вълнообразно


1. djgator - ??
06.01.2011 22:43
Но никой не цитира изказването му по случая с малката Гери.. гледайте го в сайта на бтв започва от 33тата минута и свършва в 36тата минута от интервюто.
цитирай
2. zahariada - Школата на Говедарци.
06.01.2011 23:12
Същите методи на Тодор Живков от Говедарския му период на конекрадец и табладжия.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: sladyr4eto87
Категория: Поезия
Прочетен: 1223664
Постинги: 390
Коментари: 1755
Гласове: 8896
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930